Merk! Innhaldet på denne sida er under utvikling.

Tilbake

Evaluering

Barn, ungdom og familiar i Solund kommune skal oppleve eit godt tenestetilbod. Evaluering er eit viktig element i å bli betre til å oppdage, følgje opp og samarbeide om tenester til barn og unge.

Evaluering på dei ulike nivåa inkluderer; overordna system for kvalitet, avvik og forbetringsforslag (kommunenivå), evaluering av arbeidet i dei einskilde tenestene og av samarbeidet mellom tenestene (tenestenivå), samt å evaluere oppfølging av det einskilde barn/ungdom/familie (individnivå).

Evaluering på individnivå

Evaluering på individnivå handlar om å evaluere oppfølginga det einskilde barn, ungdom og familie får. Dette skjer på fleire måtar:

  • Faste evalueringsmøte gjennom BTI-rettleiaren
  • Nettverksmøte
  • Utviklingssamtale på skulen
  • Foreldresamtale i barnehagen
  • Elevsamtale
  • Barnesamtale
  • Helsesamtale
  • Samarbeidsmøte
  • Koordinerande eining

Gjennom evaluering på individnivå vil kommunikasjonen mellom partane, og tilbakemeldingar frå brukar, gje eit grunnlag for vurdering av enkeltsaker – tilbod og tiltak til kvar enkel brukar, men og for vurdering kring praksis i tenesta som heilskap.